STYLEPOINT

UTRECHT

Over dit project

Stylepoint is een groothandel in alles rondom gedekte tafels en buffetpresentaties. Ze leveren hun producten aan een netwerk van distributeurs, zowel nationaal als internationaal. Hieronder vallen o.a. servies, glaswerk, buffetsystemen en artikelen rondom tafelpresentatie. Met 2500+ producten in hun assortiment bedienen ze klanten uit verschillende niveaus van de horeca in meer dan 35 verschillende landen.

Gerald Loohuis, Directeur Operations bij Stylepoint, vertelt waarom zij Nimar Storage Solutions hebben ingeschakeld: “Wij hadden een nieuw in te richten magazijn in Utrecht waar stellingen in moesten. We hadden behoefte aan gedegen adviezen rondom de gewichten en afmetingen aan de ene kant, en routing aan de andere kant. De routing hadden wij zelf al redelijk snel ingevuld maar deskundig advies is altijd gewenst. Daarnaast ging het bij dit project om een magazijn in een magazijn waarbij het afscheiden van stellingen ook volledig geproduceerd moest worden, inclusief vluchtwegen en toegangsdeuren.”

“Wij zochten naar een vakkundige partij die ons snel van materiaal kon voorzien”, vervolgt Gerald. “In het geval van Nimar Storage Solutions was dat zeker het geval. “Dat komt ook omdat zij eigen productie hebben. Ze zijn een flexibel bedrijf en konden daarom snel schakelen. Daarnaast hebben ze een gevestigd track-record waardoor we wisten dat we in goede handen waren.”

Het proces van dit project ging volgens Gerald erg vlot: “Nadat ik een afspraak met Eddy van Sas had gemaakt, zijn ze bij ons op kantoor langsgekomen om ons wensenpakket te bespreken. Dankzij controlemetingen hebben ze ervoor gezorgd dat we niet achteraf tegen verrassingen aan zouden lopen. Het gehele proces is goed verlopen en ze waren ten alle tijden goed bereikbaar. We kregen tijdig terugkoppelingen waardoor we snel stappen konden maken.”

“We waren erg blij met de snelheid van het project waardoor we tijdens de bouw al in staat waren om in de stellingen die gereed en gekeurd waren in gebruik te nemen. Hierdoor konden we de eerste voorraden naar het magazijn brengen wat gunstig is aangezien we ons huidige magazijn zo kort mogelijk wilden sluiten en onze klanten zo snel mogelijk weer volledig van dienst wilden zijn.”

Project Details

DATUM

juni 12, 2023

PROJECT TYPE

Magazijn

Project Impressie

Neem contact met ons op

Heb je een vraag of wil je weten wat we voor elkaar kunnen betekenen? Vul het formulier op de contactpagina in, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Dé oplossing binnen handbereik.